سالن عقد موژان

سالن عقد موژان

دفتر ازدواج تجریش سالن عقد و ازدواج دفتر ازدواج شمیران دفتر عقد و ازدواج شیک سفره عقد لاکچری
سالن عقد موژان

سالن عقد موژان

دفتر ازدواج تجریش سالن عقد و ازدواج دفتر ازدواج شمیران دفتر عقد و ازدواج شیک سفره عقد لاکچری

چگونه رابطه بین همسرم و خانواده ام را بهتر کنم؟

همسرداری

چگونه رابطه بین همسرم و خانواده ام را بهتر کنم؟

حدود 2 سال هست ازدواج کردم الان از زندگیم راضی نیستم بین همسرم و خانواده ام اختلاف افتاده هر از گاهی بحث و جدل بین خودم و همسرم هست فکر میکنم کنترل روی زندگی ندارم. برای بهتر شدن این روابط باید چکار کرد؟


پاسخ 

 معاشرتها را خیلی زیاد کنترل کنید

مثلا اگر می بینید ارتباط زیاد ایجاد کننده تنش و مشکل میان طرفین می شود این رابطه را خیلی کم کنید مثلا شما خودتان با خانواده تان رابطه داشته باشید ولی ضرورتی ندارد که همسرتان در همه این سرکشی ها با شما همراه شود. کم کردن این روابط شاید از تنشها بکاهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.