سالن عقد موژان

سالن عقد موژان

دفتر ازدواج تجریش سالن عقد و ازدواج دفتر ازدواج شمیران دفتر عقد و ازدواج شیک سفره عقد لاکچری
سالن عقد موژان

سالن عقد موژان

دفتر ازدواج تجریش سالن عقد و ازدواج دفتر ازدواج شمیران دفتر عقد و ازدواج شیک سفره عقد لاکچری

چند نکته مهم در گواهی تجرد

هر شخصی می تواند با مراجعه به اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه خود و یا اداره سجلات و احوال شخصیه در وزارت امور خارجه ( در داخل کشور) و یا نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران ( در خارج از کشور) درخواست صدور گواهی تجرد بنماید .


 چنانچه متقاضی گواهی تجرد مقیم داخل  کشور باشد می بایست به اداره کل ثبت احوال امورخارجه واقع در خیابان امام خمینی(ره) – نبش خیابان شیخ هادی پلاک 108 – ساختمان شماره 6 سازمان ثبت احوال و یا نزدیکترین اداره ثبت احوال  محل سکونت مراجعه و در خواست خود را ارایه نماید .


 چنانچه متقاضی گواهی تجرد مقیم  خارج از کشور باشد می بایست به نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و در خواست خود را ارایه نماید.


گواهی تجرد صرفا توسط اداره کل ثبت احوال امور خارجه و ظرف یک روز صادر می گردد. ضمن آنکه تحویل گواهی تجرد، صرفاً در ثبت احوال امور خارجه به آدرس تهران - خیابان امام خمینی نبش شیخ هادی انجام می گیرد.


امکان اخذ این گواهی توسط شخصی غیر از صاحب شناسنامه وجود خواهد داشت، بنابراین در اینصورت چنین شخصی می بایست دارای وکالتنامه رسمی باشد و در آن به اخذ گواهی تجرد صراحتاً اشاره گردیده باشد.


صدور گواهی تجرد منوط به ارائه اصل شناسنامه  صاحب آن می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.